Toimitustavat

Käytämme kotimaan lähetysten toimittamiseen Postnordia.

  • MyPack noutopaketin saavuttua noudettavaksi saatte saapumisilmoituksen tekstiviestinä. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa.

  • Parcel paketti toimitetaan ovelle ilman soittoa arkena päiväsaikaan (sopii erityisesti yrityksille)

  • Home paketti toimitetaan ovelle, toimitusajasta sovitaan asiakkaan kanssa

Myyntialue
 

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan vain Manner-Suomeen.

Toimitusaika 

Normaali toimitusaika on 4-6 arkipäivää, mikäli tuotetta on keskusvarastossa Saksassa. Mikäli toimitusajan odotetaan olevan pidempi, tuotesivulla lukee erikseen toimitusaika tällaisille tuotteille.

Jos tuotteen tuotesivuilla on esim. maininta "Toimitus 5 viikkoa" tämä tarkoittaa että tuote on päässyt loppumaan keskusvarastolta mutta lisää saadaan tilauksesta. Tuotteen kokonaistoimitusaika on tällöin tuotteen tilaamiseen ja kuljetukseen kulunut aika, joka voi vaihdella toimitusketjun muutoksien vuoksi.

Asiakaspalautus

Jos olet vasta tilaamassa tuotetta ja luet tämän, oletamme että et ole täysin varma tuotteen sopivuudesta käyttöönne. Olethan silloin meihin yhteydessä niin varmistamme tuotteen sopivuuden ENNEN toimitusta. Lähetä esim. laitteen tuotetarra ja osatarve asiakaspalveluumme.


Jos kävi niin että kaikesta huolimatta tuote ei soveltunut käyttöönne tuotteilla on 14 päivän maksuton palautusoikeus.


Palautuksista on kuitenkin aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 päivää. Palautettavan tuotteen tulee olla täysin 100 % uudelleen myyntikelpoinen. Esim. asennus- tai käytönjäljet tekevät tuotteesta käytetyn.

Emme korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu meidän kanssa.

Emme lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.

Sähköosien osalta käsittelemme reklamaatiot vain sähköalan yritysten osalta. Itse asennetuilla sähköosilla ei ole takuuta tai palautusoikeutta.

Palautuskulujen kattamiseksi emme palauta toimituskuluja.

Jos asiakaspalautuksen ehdot täyttyvät, toimi näin:


•    Täytä lomake tästä ja ilmoita palautuksesta (tilauksen viite esim. 00000003 on tärkeä, tämä lukee myös tilausvahvistuksessa)
•    Pakkaa tuote huolellisesti ja lisää mukaan kuittikopio tai muu saate (tilauksen viite mainittava). Vie paketti postiin.
•    Postissa kerro että kyseessä on Suomen Suoratoimitus Oy:n asiakaspalautus (logistiikan sopimustunnus 631993)


Jos Posti ei löydä osoitetta, tässä osoite muistiin:

Suomen Suoratoimitus Oy
Mäntytie 3
37470 Vesilahti

Huomioittehan että palautuskulujen kattamiseksi emme palauta alkuperäisiä toimituskuluja.

Mahdolliset asennusvirheet

Varaosien jälleenmyyjänä emme ole vastuussa asennuksen yhteydessä tai sen jälkeen aiheutuneista materiaali- tai henkilövahingoista.

Sähköisien varaosien vaihto on aina luvanvaraista, ja luvan haltijalla on oltava riittävät sähköalan pätevyydet ja vakuutukset.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset
 
Valitettavasti kuljetusyhtiöt eivät huolellisesta pakkaamisesta huolimatta aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.

Mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus kuljetusyhtiölle. Ota myös yhteys meihin, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta.

Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:


- E-mail: info(at)etsiosia.fi
- Asiakaspalvelu 06-7812192 (Ma-Pe 10:00-14:00)

Yrityksen virallinen nimi: Suomen Suoratoimitus Oy

Y-tnnus: 2526717-4